بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای مبحثی است که سال هاست در بین افراد راجب آن صحبت می شود و شرکت های مختلفی نیز برای فروش خود این روش را برگزیدند.

در این مقاله سعی داریم  قسمت های مختلف بازاریابی شبکه ای را بررسی کنیم.

بازاریابی شبکه ای یکی از زیر شاخه های بازاریابی است که شما به این طریق محصولات خود را در هر مکانی و توسط هر شخصی، میفروشید.در این مواقع مصرف کننده هم می تواند کالاهای شرکت را بازاریابی کند و به ازای آن سود دریافت کند. که البته تفاوت عمده آن در این است که شخص باید تعداد افراد دیگری را نیز به عنوان زیر شاخه، معرفی کند و وارد مجموعه کند.هرشخص از طریق زیر مجموعه های خود نیز سود دریافت می کند یعنی هرچه تعداد زیر مجموعه ها بیشتر باشد و فروش بیشتری داشته باشند پورسانت بیشتری نیز دریافت می کنند.

ساختار این شیوه بصورت تصاعدی است و بر تعداد افراد افزوده می شود.

برای فروش در بازاریابی شبکه ای چه کنیم؟

روش های مختلفی برای موفقیت فروش در زمینه بازاریابی شبکه ای وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره می کنیم.

کیفیت کالا : هرچه کالا و محصولات شما باکیفیت تر باشند مشتریان بیشتری جذب آن می شوند. محصول شما باید از کیفیتی برخوردار باشد که مشتریان، کالای شما را به بقیه کالاها ترجیح دهند.

مهارت مذاکره و فروش : مهارت هایی برای فروش بهتر و بیشتر وجود دارد که هرچه اطلاعات و تجربه شما در این زمینه بیشتر باشد، موفق تر خواهید بود.

مهارت تیم سازی و رهبری : همانطور که قبلا گفته ایم یکی از روش هایی که شما می توانید پورسانت بیشتری کسب کنید از طریق زیرمجموعه های شماست. هرچه تعداد و فروش زیر مجموعه های شما بیشتر باشد میزان فروش شما نیز بیشتر می شود.

مهارت رهبر سازی : همان راهی که سبب سود بیشتر شما می شود برای زیر مجموعه های شما نیز صادق است.پس باید توانایی این را داشته باشید که آن ها را نیز به رهبرانی توانمند و با انگیزه تبدیل کنید.

ثرتمند شدن با بازاریابی شبکه ای :

این حرفه هم همانند تمامی شغل های دیگر نیازمند تلاش و کوشش مستمر است و شما نمی توانید با هیچگونه تلاشی به درآمد بالا دست یابید.

برخی تصور می کنند که این شغل درآمدهای هنگفتی برای آن ها به ارمغان می آورد اما این درصورتی است که شخص تلاش و کوشش خود را در همه زمینه ها مانند فروش و جذب زیر مجموعه انجام دهد.پس از آن می تواند درآمد چشم گیری از زمینه نتورک مارکتینگانتظار داشته باشد.

تفاوت شرکت بازاریابی شبکه ای با شرکت های هرمی

برخی هم چنان دید خوبی نسبت به بازاریابی شبکه ای ندارند و آن را با شرکت های هرمی مقایسه می کنند.یکی از مهم ترین اختلافات این 2 این است که در شرکت های هرمی به ازای پولی که افراد پرداخت می کردند محصولی برای فروش دریافت نمی کردند یا محصولاتی بی کیفیت دریافت می کردند اما در اینجا شما محصولاتی باکیفیت برای فروش دریافت می کنید.

با هلدینگ بزرگ عطاکو در سایت atamlm.ir همراه ما باشید.

فعالیت شرکت بازاريابی "عطا تجارت گستر کارنو" بصورت یک شخص حقوقی مستقل ، دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای مطابق آئین نامه موضوع مواد (2) ، (12) و تبصره ماده 87 قانون نظام صنفی می باشد و این شرکت هیچگونه وابستگی به ارگانها و نهادهای دولتی ، غیر دولتی و امنیتی ندارد.

          

دفتر مرکزی: کیلومتر 15جاده مخصوص کرج - خیابان 53 - نبش خیابان دوم پلاک 23

02144180196

02142035161 

 

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به عطاکو می‌باشد.

لطفا چند لحظه صبر کنید

پیام

پیام

پیام

پیام

Top